Brzi antigenski test na COVID-19 i serološki test na prisutnost antitijela

Brzi antigenski testovi provode se u ispostavama Doma zdravlja Primorske-goranske županije (ispostave u Rijeci, Opatiji, Crikvenici, Delnicama, Krku, Cresu-Lošinju, Rabu).

Svi zainteresirani mogu se javiti na mail rapidcovidtest@domzdravlja-pgz.hr u kojem moraju biti navedeni sljedeći podaci: ime i prezime, mjesto i adresa boravišta te broj telefona. Po zaprimanju maila, djelatnici Doma zdravlja Primorsko-goranske županije u najkraćem mogućem roku kontaktirat će korisnika te će dogovoriti mjesto i termin testiranja.

Nalazi testiranja dostupni su nakon 15 minuta. Cijena testa je 150 kn (plativo u gotovini na mjestu testiranja). Za provedbu testiranja pripremljeni su i upitnici na engleskom, njemačkom, talijanskom i slovenskom jeziku.

Dom zdravlja Primorsko-goranske županije provodi i serološki test na prisutnost antitijela na virus COVID-19. Serološki test provodi se u sjedištu na adresi Krešimirova 52a u Rijeci

Nalazi testiranja dostavljaju se mailom, tijekom istog radnog dana. Cijena testa je 130 kn.

Njegovanje pusnih običaja neizostavan je dio tradicije, identiteta Viškova, a tradicija i ove godine ide dalje unatoč svemu, ali u nešto skromnijem izdanju.

Antonja označava početak pusnih zbivanja u Viškovu, početak petog i najveselijeg godišnjeg doba u kojem se okupljaju maškare, pjevaju, plešu i slave svoju ‘vladavinu’. Na žalost, ove godine epidemiološke mjere onemogućile su okupljanje maškara, posjetitelja i uvijek rado viđen zabavni program.

No ipak, u nedjelju 17.siječnja, na Brege, tradicija se nastavila te je simbolično obilježen početak Pusta 2021. Uz poštivanje propisanih mjera i preporuka predan je ‘općinski ključ’ Pusnoj meštrici Mićoj Maje, a uz zvuke antonjskog roga podignut je pust. D.BOŽO je taj koji je kriv za sve što je pošlo po zlu u protekloj godini.

Stoga i u ovom neobičnom vremenu na Halubju i dalje vrijedi – Živio Pust!

Maškarane zabavne aktivnosti i događanja svake godine nestrpljivo su iščekivane od strane sudionika i posjetitelja, no radi epidemiološke situacije i mjera na snazi, ove godine se neće održati.

Stoga, vesele maske najmlađih i maštovite kreacije onih nešto starijih ove godine neće se moći vidjeti na Halubajskom karnevalu.

Ostaje jedino vjerovati kako će nadolazeće razdoblje donijeti poboljšanje u svim segmentima naših života, kako bi mogli krenuti u osmišljavanje i realizaciju maškaranih i ostalih zabavnih događanja u njihovom najboljem izdanju sljedeće godine.

Do tada Živio pust! I da se užanca ne zatare!

Poštovani,

Obavještavamo Vas kako je došlo do promjene u načinu ispunjavanja TZ2 obrasca koji je potrebno predati u nadležnu Poreznu upravu. Zaprimili smo uputu Ministarstva turizma i sporta o novom načinu ispunjavanja TZ2 obrasca, koji je objavila i Porezna uprava na svojim stranicama. 

Iako u Zakonu o članarinama u turističkim zajednicama (čl.13) stoji da se nadležnoj Poreznoj upravi dostavlja obrazac TZ2 do 15. siječnja tekuće godine za prethodnu godinu, u uputi stoji da se obrazac TZ2 koji se predaje do 15. siječnja 2021. godine odnosi se na razdoblje od 01.01. do 31.12.2021. godine.

U obrazac se posebno unosi broj glavnih ležajeva, a posebno broj pomoćnih ležajeva. Za glavne ležajeve upisuje se iznos od 45,00 kn, a za pomoćne 22,50 kn prema Pravilniku o godišnjem paušalnom iznosu članarine (NN 14/20).

Obračunati iznos moguće je platiti jednokratno do 31. srpnja tekuće godine ili u tri jednaka obroka (31.7, 31.8, 30.9. tekuće godine). 

U obrazac se upisuje i iznos iz Evidencije prometa, ali za 2020. godinu. 

Iznos turističke članarine koji je trenutno vidljiv u sustavu eVisitor odnosi se na 2020. godinu. 

Novi primjer popunjavanja možete pronaći u nastavku

TZ2 – primjer popunjavanjaDownload

Popunjeni obrazac s kopijom uplate Turističke članarine za 2020. možete poslati na sljedeću adresu: Porezna uprava Rijeka, Riva 10, 51000 Rijeka ili na mail: ljiljana.ozanic@porezna-uprava.hr

Poveznica na obavijest Porezne uprave: https://www.porezna-uprava.hr/Lists/Vijesti/Vijest.aspx?ID=3082

Poveznica na uputu Ministarstva turizma i sporta: Uputa

Na osobe stradale u potresu koje bi se smjestile u hotele ili druge smještajne objekte u turizmu ne primjenjuju se odredbe Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti koje se odnose na smještaj turista u takve smještajne objekte zbog čega se takve osobe ne unose u sustav eVisitor niti su obveznici plaćanja turističke pristojbe dok organizirano borave u tim objektima.

Obavijest Ministarstva turizma i sporta u cijelosti pročitajte u nastavku:

MINTS – Obavijest

Od 23.12. na snagu stupa Odluka o zabrani napuštanja županije prema mjestu prebivališta ili boravišta u RH.

Zahtjevi za izdavanje propusnica upućuju se županijskim stožerima prema mjestu prebivališta ili boravišta osobe koja podnosi zahtjev, odnosno Ravnateljstvu civilne zaštite ako se radi o drugom opravdanom razlogu sukladno Uputi za primjenu Odluke o zabrani napuštanja područja županija

Za dobivanje e-Propusnice za drugi opravdani razlog, odnosno odlazak u hotele ili druge smještajne objekte potrebno je izvršiti uplatu smještaja najkasnije do dana stupanja na snagu Odluke (23.12.2020. godine) i priložiti potvrdu uplate/račun objekta kod zahtjeva za Propusnicu.

Zahtjev za e-Propusnicu upućuju gosti isključivo Ravnateljstvu civilne zaštite:sustavu e-Propusnice za slanje zahtjeva Ravnateljstvu civilne zaštite potrebno je odabrati županiju XXI GRAD ZAGREB te u izborniku stožera odabrati “Ravnateljstvo civilne zaštite”. Ukoliko gost nema pristupa sustavu e-Propusnice, zahtjev se šalje na adresu propusnica@civilna-zastita.hr uz dostavu sljedećih podataka: ime i prezime, OIB, adresa stanovanja (ulica i kućni broj, mjesto/grad, županija), relacija putovanja (mjesto/ grad polazišta i mjesto/grad odredišta putovanja) i obrazloženje opravdanosti zahtjeva.

Smještajni objekt ili turistička zajednica nisu odgovorni za izdavanje Propusnica, niti mogu utjecati na odluke Ravnateljstva civilne zaštite.

Ulazak u RH za strane državljane

Od 01.12. Republika Hrvatska zahtjeva: predočenje negativnog PCR testa na COVID-19 koji nije stariji od 48 sati ili PCR testiranje na COVID-19 po dolasku u Republiku Hrvatsku i samoizolacija do prispijeća negativnog nalaza.

Kako bi se skratio postupak na graničnim prijelazima, svim stranim državljanima savjetuje se da ispune online obrazac: Enter Croatia

Dana 30. studenoga Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je odluku o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske. Odluka stupa na snagu 1. prosinca, a određuje se u trajanju do 15. prosinca 2020. godine.

Tekst Odluke možete pogledati i preuzeti na sljedećoj poveznici: www.koronavirus.hr

Sukladno Zakonu o članarinama u turističkim zajednicama (NN 52/19) i Pravilniku o godišnjem paušalnom iznosu članarine za osobe koje pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu i na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu i o obrascima TZ za plaćanje članarine (NN 14/20, 88/20):

Osobe koje pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu ili na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu dostavljaju nadležnoj Poreznoj upravi posebni Obrazac TZ 2

Ispunjeni obrazac zajedno s primjerom uplatnice podnosi se nadležnoj ispostavi Porezne uprave do 15. siječnja tekuće godine za prethodnu godinu.

Obrazac TZ2 i primjer popunjavanja možete pronaći u nastavku

Obrazac TZ 2Download
Primjer ispunjenog obrascaDownload

Obavijest o godišnjem paušalnom obračunu TČ, načinu obračuna i plaćanja pronađite na sljedećoj poveznici: Obračun TČ

Udruga Marčeji poziva sve vinare i ljubitelje vina iz našega kraja i okolice da donesu svoja vina na ocjenjivanje kako bi i ove godine obilježili Martinju pul Marčeji.

U srijedu, 11.11.2020. godine od 18-22 sata u Staroj školi u Marčeljima prikupljati će se uzorci mladog vina. Prikupljeno vino će se ocjenjivati u 4 kategorije: domaće, miješano i kupovno bijelo vino te crno vino. Od svakog vina potrebno je donijeti jedan uzorak s naznačenim imenom i prezimenom proizvođača i vrstom vina. Preporuča se ambalaža boca tipa bordoleze-0,75 l.

Otvaranje manifestacije, uvodno izlaganje enologa Tomislava Pavlešića te dodjela priznanja za najbolje ocjenjena vina i proglašenje ukupnog pobjednika biti će u petak, 13.11.2020. godine u 20.00 sati.

Na dodjelu priznanja biti će pozvani samo nagrađeni vinari, a gostima neće biti dozvoljen pristup kako bi se poštovale mjere Stožera civilne zaštite RH. Također, mole se sudionici da, tijekom donošenja uzoraka i dodjele priznanja, poštuju mjere Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske s obzirom na situaciju s virusom COVID-19. Obavezno je nošenje zaštitnih maski i držanje razmaka od 2 metra među sudionicima.

Skip to content